Diensten.

E-commerce op een hoger niveau.

Om een toekomst proof e-commerce organisatie optimaal in te kunnen richten, om zo de resultaten te laten groeien en te profiteren van de steeds groeiende online vraag moet een juiste combinatie worden toegepast van techniek, team, assortiment en het gebruik van data.  Een moeilijke keuze waarbij ook processen en systemen zodanig worden ingericht en er snel geanticipeerd moet worden op de klantvraag. Hoe komt dit samen? Wij helpen bij het maken van de juiste keuzes en het zetten van de volgende stap.

‘Hoe zet je de volgende stap?’

Veld & Veld geeft onafhankelijk advies aan bedrijven op strategisch niveau om de doelen te behalen. Wij ondersteunen ook bij het opstellen van doelen.

Advies

E-commerce scan.

Op basis van 5 essentiële pijlers inventariseren en beoordelen we de huidige status van de e-commerce organisatie. 

Advies

Plan van aanpak - roadmap.

Op basis van de e-commerce scan ontwikkelen we een plan van aanpak om direct met de juiste dingen aan de slag te gaan.

‘De concrete uitvoering’

Veld & Veld biedt bedrijven ondersteuning bij het realiseren van de roadmap en het plan van aanpak om de gestelde doelen te behalen.

Interim management

Tijdelijk waarnemen.

Tijdelijke waarneming van een functie bijvoorbeeld als ondersteuning bij de realisatie van (een onderdeel van) het plan van aanpak.

Project management

Uitrol & implementatie.

Invulling en realisatie van één of meerdere onderdelen van de roadmap of het plan van aanpak.

Voorbeelden

Projecten.

De ontwikkelingen binnen e-commerce gaan hard. De klantbehoefte en klantverwachtingen nemen hierdoor ook steeds meer toe, evenals de concurrentie. Enkele voorbeelden van trajecten waarin wij ondersteunen in het leggen van een toekomstbestendige basis om de klant goed te kunnen bedienen en de concurrentie voor te blijven.

Hoe kan een organisatie zich voorbereiden op veranderingen in contact met de klant/customer experience, operationele processen en het gebruik van data zodat er snel ingespeeld kan worden op veranderingen in de markt en maatschappij? Hoe richt je je organisatie in m.b.t. digitalisering?

Het opzetten van een doorontwikkeling roadmap. Hoe wordt een roadmap van een digital touchpoint zodanig ingevuld dat het de doelstellingen worden behaald?

Hoe kan een marketplace een onderdeel zijn van een succesvolle e-commerce strategie? Welke marketplaces ga ik inzetten? Hoe bepaal ik het juiste aanbod voor een marketplace?

Hoe gebruik je data in je dagelijkse operatie en hoe maak je slimme beslissing op basis van de beschikbare data?

Hoe kan je vanuit klantvraag en klantbehoeften, content en communicatie optimaal en effectief inzetten? Vanuit klantenservice tot digital marketing. Het streven naar de meest waardevolle customer experience moet omarmd worden door de gehele organisatie.

Hoe stap je probleemloos over op een ander e-commerce platform en hoe kan je deze stap omzetten in kansen die leiden tot een positieve commerciële bijdrage.

Verkoop je helemaal nog niet online of nog niet direct aan de consument? Wij weten wat nodig is bij het starten met e-commerce en kunnen hierin ondersteunen en zorgen wegnemen. Zowel voor D2C, B2C als B2B.

Voor wie zijn wij er?

Retailers & brands

Voor retailers en brands die hun e-commerce activiteiten willen laten groeien en naar een hoger niveau willen brengen of voor bedrijven die willen starten met e-commerce activiteiten.

Agencies & bureau's

Voor bureaus die toegevoegde waarde zien in een onafhankelijk ‘tussenpartij’ als sparringpartner voor henzelf en als adviserende partij voor de klant. Voor bureau’s en agencies die specialistische e-commerce oplossingen aanbieden en aansluiting willen vinden bij vragen uit de markt. Voor bureau’s die meer kennis willen vergaren rondom de klantvraag en op basis hiervan hun diensten en producten (door)ontwikkelen.

Neem contact op.

Vragen of behoefte aan meer informatie?

Thomas Zonneveld

Melanie Barneveld